Falun - P&L Prequel

Hallå där alla som mot förmodan läser min blogg!

Idag har jag dragit en liten spontan tripp i min ensamhet ända ner till Falun. 
Eller spontan var den väl kanske inte med tanke på att Peace and love ligger nära, men med tanke på att manne och gänget åker imorgonkväll så känns det lite spontant att åka en dag i förväg. 

Anledningen att jag åkte en dag tidigare var att jag skulle hälsa på min kära kusin Jeanette, och det var ett kärt återseende med tanke på att det var ett år sen vi träffades sist. Så nu sitter jag i hennes lägenhet och chillar vid hennes MacBook, som det tar grymt mkt ansträngande från min sida för att förstå till fullo, eftersom jag inte är särskilt van vid macintosh. Meen det funkar ändå hyffsat. Tog bara 2 minuter för mig att minnas hur fan man gjorde @s. haha!

Vi kikade även på Into the wild ikväll, så jävla grym film! Även fast jag redan sett den en gång förut så var den fan lika sevärd andra gången jag såg den.

Aja, imorgon blir det att gå på stan i Falun, inhandla lite öl och last minute supplies för helgen i borlänge, manel och folket kommer till falun så sent så det blir att tillbringa hela dagen i falun, men det är bara kul att hänga med kusinvitamin så whatever. 

Men helgen kommer bli riktigt nice, kolla en massa tuffa band och hänga med en massa tuffa människor. 
Ska försöka hålla er up to date om min vistelse här i sveriges förlorade landskap. Dalarna... hahahhaha nejmen faith no more i helgen! AWEZOME!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0